Βραβεύθηκαν οι νικητές της Σιγκαπούρης
Τους αθλητές μας που κατέκτησαν πέντε συνολικά μετάλλια στους 1ους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων που διεξήχθησαν τον περασμένο Αύγουστο 2010 στη Σιγκαπούρη, βράβευσε την Τρίτη (11/1) η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
Διαβαστε Περισσοτερα